Domaci automatizace bylo Vodostop k Inelsu

Úterý Duben 26 10:42:59 CEST 2011

Zpozdovaci atd....

Domaci automatizace je idelani prostor pro komunitni projek. problem
je, ze ti co by ji uzili na to v dane dobe nemaji zpravidla cas, chut,
schopnosti
ä ti co naopak maji schopnosti a chut ji neuziji.

Martin