Tesla - pan blesku
Lukas Burda
burdal1 na post.cz
Úterý Duben 26 06:36:39 CEST 2011
Jeste pro upresneni, naposledy: S linkovanym DF jsem spojeny jen jako
uzivatel. Ono DF je zcela jasne nastroj pro generovani zisku. To neni
tajne. LINK JSEM SEM NEDAVAL JAKO PRIKLAD, JAK TO MA VYPADAT. Proboha
prectete si na co reagujete. Link tu padl v uplne jine souvislosti. Ja
tu nepropaguji aby se hw-news presunula na web. V zadnem pripade. Moje
reakce byla agresivnejsi (jak jsem na to ostatne dopredu upozornil),
protoze nemam rad vynaseni nejakych zaveru po par vterinach kontaktu
se subjektem, nesouviselo to s mymi sympatijemi ci nesympatiemi k
danemu DF. Moje prispevky k tomuhle DF jsou tu, protoze VIM jak dobre
ci spatne se to forum pouziva. Myslet si to a psat o tom na zaklade
chvilkoveho vyzkouseni, to s dovolenim prenecham expertum na
psychologii vnimani Vaseho formatu.
Lukas Burda
ps: No uz takhle jiste bude pro admina (mimochodem take uzivatel toho
DF) toto vlakno problemove, takze se vzdavam dalsich reakci pokud zase
muj text nepochopite, pripadne ucelove prekroutite.
Tuesday, April 26, 2011, 3:25:56 AM, you wrote:
> Skuste si pozriet nieco o psychologii vnimania a z nej odvodenych
> principov grafickeho navrhu a typografie.
> Mozno potom pochopite, co bolo tymi pripomienkami myslene.
> Ak som sa vas nejako dotkol (zda sa ze ste tam asi autorsky angazovany,
> inac si neviem vysvetlit tu pomerne primitivnu agresivnu reakciu), tak
> sa ospravedlnujem. To samozrejme nemeni nic na tom, ze ta stranka
> evidentne nie je urcena na prezentaciu informacii v diskuziach, ale
> sleduje nejake marketingove ciele. A odporucat nieco taketo ako nahradu
> mailing listu je prinajmensom scestne.
> Ale musim vam podakovat - urcite ste pomohli par ludi presvedcit o
> vyhodach klasickych mailing listov.
> -m-
> On 25.4.2011 21:39, Lukas Burda wrote:
>> No a ted muj nazor. Predem upozornuji, ze je psany schvalne ponekud
>> agresivne a ne zcela vazne:
>>
>>> - to podstatne - a to samotny text prispevku - je vizualne velmi
>>> nevyrazne a je to treba hladat uprostred strakatej farebnej plochy
>> Jasne. Najit cernej text na bilym podkladu mezi strakatejma reklamama
>> je uplna zahada hlavolamu..
>>
>>> - silne farbene agresivne okolie prispevkov odlakava pozozrnost a
>>> vyzaduje zvysene sustredenie na text prispevku - citanie nie je prijemne
>> No holt nekdo si tam chodi cist prispevky a nekdo lakat reklamou.
>>
>>> - nie je mozne citat prispevok za prispevkom plynule a pohodlne - pri
>>> prechadzani zrakom z prispevku na prispevok je pozornost rozptylovana
>>> vizualne silne vyraznym oddelovacim pruhom a vyraznym nazvom temy
>> Tak to uz je uplny nesmysl. Mimochodem jak vypada Vas email klient, ze
>> tam muzete cist prispevky "plynule"? Ja musim minimalne zmacknout
>> nejakou klavesu...
>>
>>> - zaciatok kazdeho prispevku informaciu o tom, na ktory prispevok sa
>>> odpoveda - a tato informacia naopak nie je vyrazne odlisena a v danom
>>> kontexte splyva so samotnym prispevkom, zaciatok samotneho prispevku je
>>> treba hladat ocami - toto je asi najrusivejsi prvok, po chvilke citania
>>> si pamatam len tie mena a datumy, samotna diskutovana tema je potlacena
>> Ano. Pri cteni se kupodivu obvykle pouzivaji oci. Garantuju Vam ze ja
>> si po chvili cteni nepamatuju ani jedno datum, ale vlastni prispevky
>> jo. To, ze vim na co prispevek reaguje, povazuji za docela uzitecnou
>> zalezitost... Mimochodem i zde je obcas docela unikum najit kde
>> vlastne "novy text" prispevku zacina.
>>
>>> - plocha na ktorej sa nachadza to podstatne - a to samotny text
>>> prispevky zabera snad asi 10% plochy obrazovky, zvysok je farebny plevel
>>> alebo pozadie
>> Sirsi text by se stejne spatne cetl.
>>
>>> - pevna sirka stlpca v dobe sirokouhlych monitorov je anachronizmus - u
>>> mna ( a to mam 1680 pixelovy sunt) zabera stlpec s prispevkami 38%
>> Tak to Vas chci videt jak na tom ctete text pres celou rirku monitoru.
>>
>> Takze coze jsem to chtel timhle prispevkem rict? Vsechno je vec
>> nazoru a taky zvyku. Ja mam - predpokladam, ze na rozdil od Vas - s
>> timhle forem kazdodenni zkusenost a jedine na cem se mozna shodneme
>> je, ze je to proste "barevne hnusny". Reklama je podle majitele nutna a
>> funkcne je to docela dobry.
>>
>> Lukas Burda
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list