Tesla - pan blesku

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Duben 26 06:36:39 CEST 2011

Jeste pro upresneni, naposledy: S linkovanym DF jsem spojeny jen jako
uzivatel. Ono DF je zcela jasne nastroj pro generovani zisku. To neni
tajne. LINK JSEM SEM NEDAVAL JAKO PRIKLAD, JAK TO MA VYPADAT. Proboha
prectete si na co reagujete. Link tu padl v uplne jine souvislosti. Ja
tu nepropaguji aby se hw-news presunula na web. V zadnem pripade. Moje
reakce byla agresivnejsi (jak jsem na to ostatne dopredu upozornil),
protoze nemam rad vynaseni nejakych zaveru po par vterinach kontaktu
se subjektem, nesouviselo to s mymi sympatijemi ci nesympatiemi k
danemu DF. Moje prispevky k tomuhle DF jsou tu, protoze VIM jak dobre
ci spatne se to forum pouziva. Myslet si to a psat o tom na zaklade
chvilkoveho vyzkouseni, to s dovolenim prenecham expertum na
psychologii vnimani Vaseho formatu.
Lukas Burda

ps: No uz takhle jiste bude pro admina (mimochodem take uzivatel toho
DF) toto vlakno problemove, takze se vzdavam dalsich reakci pokud zase
muj text nepochopite, pripadne ucelove prekroutite.