USB prodluzka

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 25 21:40:19 CEST 2011

Dopor. sehnat vice USB prodluzovacek, pokud mozno "tluste", ale ani to
neni zarukou, ze obsahuji tluste draty, ja to tak resim a zatim vzdy
uspesne (ale treba starou webkameru jsem na vic jak 5m plus 1,5m
nedostal), zkratka mam vyzkousene "dobre kabely" ale bez ozkouseni je
neumim koupit :-D  Vyrobci setri uz na vsem... Nekdy je to fakt boj...

Norma take rika neco o maximalni delce kabelu pokud jde o timing
(pokud si matne pamatuji, hledejte na wikipedii)...