Tesla - pan blesku

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Duben 25 21:05:00 CEST 2011

Ak teda chcete konkretne nevyhody:

- to podstatne - a to samotny text prispevku - je vizualne velmi
nevyrazne a je to treba hladat uprostred strakatej farebnej plochy
- silne farbene agresivne okolie prispevkov odlakava pozozrnost a
vyzaduje zvysene sustredenie na text prispevku - citanie nie je prijemne
- nie je mozne citat prispevok za prispevkom plynule a pohodlne - pri
prechadzani zrakom z prispevku na prispevok je pozornost rozptylovana
vizualne silne vyraznym oddelovacim pruhom a vyraznym nazvom temy
- zaciatok kazdeho prispevku informaciu o tom, na ktory prispevok sa
odpoveda -  a tato informacia naopak nie je vyrazne odlisena a v danom
kontexte splyva so samotnym prispevkom,  zaciatok samotneho prispevku je
treba hladat ocami - toto je asi najrusivejsi prvok, po chvilke citania
si pamatam len tie mena a datumy, samotna diskutovana tema je potlacena
- plocha na ktorej sa nachadza to podstatne - a to samotny text
prispevky zabera snad asi 10% plochy obrazovky, zvysok je farebny plevel
alebo  pozadie
- pevna sirka stlpca v dobe sirokouhlych monitorov je anachronizmus - u
mna ( a to mam 1680 pixelovy sunt) zabera stlpec s prispevkami 38%

Aby som to zhrnul - je to pubertalny hnus.  Pozornost pri citanie je
natolko rozptylovana, ze citanie je skutocnym utrpenim,.

Skutocne je to priklad, ako by to vyzerat nemalo.

-m-