Tesla - pan blesku

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Duben 25 20:37:39 CEST 2011

> Aha. Ja jen, ze dve ze tri veci, ktere jste popisoval, tam nejsou
> (tedy presneji to "posledni prihlaseni" - kdyz nechcete - koukat se na
> nej nemusite). Zkuste nejake jine nevyhody, ale ted ty opravdove a ne,
> ze si neco vymyslite. To, ze je tam reklama, znamena pouze to, ze se
> to financuje jinak nez hw-news - tzn. byt by tam nemusela. Ale nakonec
> i tady je v kazdem prispevku ;-)

Opravdu zasadni vadou vami predvadeneho fora je jeho vizualni roztristenost
a graficka odpudivost do te miry, ze se mi ani nechce cist co tam je.

Ale jak pisu bude to vekem, protoze jsem vyrostl na papirovch knihach a
pozdeji na prostem textu v MS DOSu. Dodnes nejsem schopen vstrebat informace
z monitoru v jine forme nez cerny font na prazdnem bilem pozadi, takze
jedine zdroje informaci z Internetu jsou Wikipedia a stranky jedouci na
stejnem enginu, Black & White PDF a prosty text v Outlook expresu - myslete
si o mne cokoliv, ale Alzheimer za dvermi je Alzheimer za dvermi ;-))

Vsechno ostatni je jednim okem tam druhym ven a v pripade stranky, kterou
jste ukazal - muj prvni dojem byl oprafdu FUUUJ a GO BACK BUTTON

Zdravi Petr Kubac