utěsnění stožárové trubky

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Duben 25 14:00:25 CEST 2011

Dne pondělí 25 duben 2011 12:59 Milan Cizek napsal(a):
> s novou střešní krytinou jsem si postavil také nový stožár (teleskopický
> 2x3m, základna průměru 60mm a vrchní díl 48mm). Skrz střechu prochází
> prostupnou taškou. Přestože jsem jí zařezával co nejpřesněji, nějaký mm

	Co je mineno prostupnou taskou ? Pro bezne stresni systemy existuji stresni
tasky pro stozar - je to plast zdvizeny do kominku a nahore, alespon ty co
pouzivame, ma "kloubovou" druhou cast co se montuje na stozar. A k tomu se
daji sehnat manzety pro dotesneni. A kdo dava prednost klasickym materialum,
tak se i pres veskere snahy ekoteroristu daji sehnat anteni stresni tasky z
olova. Nebo existuji hlinikove.
	Prechodu bez te casti do kopce bych se bal jak cert krize. At to clovek udela
jak udela, tak se ten stozar bude chvet a musi mit moznost pohybu vuci
strese. Musi to byt tesne jek proti vode stekajici ze stozaru, coz se da
dosahnout manzetou pres tyc tak i proti vode co bude hnat vitr po strese, tj.
tekouci i do kopce. Parkrat jsme tu meli (pravde je to jednou za cca 5 let)
takovou kombinaci deste a vetru, ze voda byla vyhnana na ploche strese pres
oplechovani do vzduchotechniky, prulezu a kde ceho dalsiho cca 50 cm vysoko.
	NIcmene pruchody dirou skrz tasku se delaji a vetsinu roku to staci a tech
par dni, kdy tam zateka ? Preci za to nevyhodim takove strasne penize....
	Da se to taky udelat obdobne jako to maji stresni okna, Ty maji pod taskou u
okna jeste kus oplechovani, ktere jde "okapem" ven a ma to kudy zpod tasky
vytect. To okno neni rozhodne opatlane tmelem ale resi to utesneni spise
systemem nejlepsi tesneni je dira.

	Radek (benedikt na hw.cz)