utěsnění stožárové trubky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Duben 25 13:24:53 CEST 2011

Bitumenovy stresni tmel? Je to ve stejne kartusi jako silikon, nejaky
sajrajt vypadajici jak asfalt a jsou v tom nejaka vlakna, asi skelna -
stale pruzne a docela odolne. Opravoval jsem s tim i diru v lepence na
chate - stylem napatlat okraje, skelna tkanina a to cele dukladne
zapatlat im tmelem, drzi uz 4 roky. Jinak na tyhle pruchody jsou taky
specialni tesnici pasky s vyztuzi...