Re: OT: - co se sjezdovými lyžemi starého typu

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Duben 24 22:36:38 CEST 2011

Asi před osmi lety jsem si koupil první carvingové lyže.  Je to
neuvěřitelný rozdíl v ovladatelnosti,
točí to skoro samo. Po dvou nebo třech jízdách tomu na 100% přijdete na chuť.
Určitě to není jen marketing, je to skutečný pokrok v technologii lyžování.
Snad jedinou nevýhodou je, pokud chcete jet jen rovně a rychle,
tak ty lyže trochu hůř drží směr.  Rovně se ale teď stejně už nejezdí.
Já z tohoto důvodu preferuji délku na horní hranici doporučovaného rozpětí.