RE: dsPIC citac na 80MHz?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Duben 24 01:51:12 CEST 2011

Principielne lze citaci v MCU predradit rekneme 8bit citac treba 74590, obecne citac,ktery zvladne pozadovanou frekvenci.
Nicmene si nejsem jisty zda se delaji , ci jsou k sehnani 590 v radach zvladajici pozadovane f. 74lv590 , ktery by to umel se snad ani nevyrabi.

Jirka

>Bohuzel nedalo, respektive vznika pri tom chyba, ktera se akumuluje a komplikuje nasledne zpracovani, asi by se to dalo resit, ale to uz je jednodusi resit to pomoci CPLD.
Mozna by slo pouzt neco z PIC32, chodi i s 80MHz hodinami, ale s nima nemam zkusenosti a nevim jak moc to je jeste mikroradic a jak moc uz velky CPU, tedy jak moc je pro takove pouziti PIC32 vhodny.

J.