e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

aze azehw na volny.cz
Sobota Duben 23 12:18:39 CEST 2011

A řešení je komplexní. Tomu se říká nové myšlení. Taknějak se mi vybavují
hlášky z filmu Vážení přátelé, ano :)
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 23, 2011 12:04 PM
Subject: e-mailova nebo webova konference, bylo Tesla - pan blesku

23.4.2011, 11:56:12

Prave tady jasne vynikaji vyhody e-mailove konference.
Jednoduse si tech 10, ktere vas nezajimaji smazete. Nekdo jiny si jich
smaze 5, jinej treba vsech 12.
Pri dnesnim stavu webovych technologiji, je mozne aby to i u
web-konference bylo obdobne, ale je to drbani se pravou nohou za levym
uchem, o narocich na vypocetni vykon nemluve.
Takze jsem taky, za zachovani stavajiciho stavu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz