USB prodluzka

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Duben 22 10:25:24 CEST 2011

Hmm, to s tím kabelem od Kruppu je to dost zajímavé. Objednal jsem
nějakej aktivní Hub, s tím to pojede, ale jen s rozdvojkou a
pravděpodobně i prodlužkou v zásuvce :-( Zkusím ještě tahat napájení ze
dvou USB, to by pravděpodobně mohlo taky fungovat ale, je zde zase to ale...
S pozdravem,
		Miloš Dašek