USB prodluzka

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Duben 21 22:09:31 CEST 2011

prodluzku ze zarucene vodiveho kabelu jsem delal ... bida ..
belkin(sedo/oranzovej) byl lepsi volba ..
stejne si myslim, ze problem je mezi pc a belkinem (usb_hw/prvni konektor ...:-).
tomik.
p.s. reseni napajenej/hub je jistota ... ze v nejhorsim zjistite, ze vyrobce modemu nedodrzel vubec nic z usb standardu ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Hfmcons
Sent: Thursday, April 21, 2011 9:33 PM
To: Hw-list na list.hw.cz
Subject: USB prodluzka

Zdravím,
mám problém s připojením asi dost "žravého" modemu přes USB prodlužku(min1,8m). Už zkouším asi čtvrtou, která je značky Belkin a je ještě horší než 3m ne moc známého výrobce(designera). Už mně diplomaticky řečeno vadí šmejdy prodávané v krabici třikrát dražší než samotný výrobek. Máte někdo zkušenost s dobrou, fungující, vodivou USB prodlužkou či výrobcem(né vodivým :-)? V nejhorším budu muset zbastlit z nějakého zaručeně vodivého a stíněného kabelu, ale nejsem si jistý běžnou dostupností konektorů na kabel, vhodných pro tyto účely.
Dík
S pozdravem,
         Miloš Dašek