[OT] Centrala z lidlu
Kuba Jan
honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 21 21:52:46 CEST 2011
Tak nevim, tyhle motory se sice uzasne startuji ( jako ze je to obrad )
.... ale podle me patri do muzea, nebo na paradu do garaze. Ale delat s
tim elektriku, kdyz je venku -20 a vsude tma, zhavit spaky, cuchat
zapalene noviny..... :-(
Doporucuji jen tak pro zabavu precist tohle:
http://hiking.sk/hk/ar/1118/moj_mily_dieselovy_agregat.html
Dneska uz jsou lepsi stroje, samozrejme vzdy je kvalita prolozena cenou.
JaKub
Dne 21.4.2011 16:59, jar.mez na centrum.cz napsal(a):
> My mame http://www.youtube.com/watch?v=M9G6EfUAa5c spojeny s 380V generatorem, kraval to moc nedela, jede to na vsechno od petroleje, pres naftu az po fritovaci olej. Predevsim to dokaze bezet 10 let bez GO, zkratka nesmrtelny stroj z dob, kdy techniku delali fachmani.
>
> J.
>
> ______________________________________________________________
>> Od: "Roman Vostrel"<vostrel na lit.cz>
>> Komu: HW-news<hw-list na list.hw.cz>
>> Datum: 21.04.2011 16:35
>> Předmět: Re: [OT] Centrala z lidlu
>>
>> Nová centrala Yanamar 4kW nafta, kravál dělá hrozný,do 10m od ni si moc nepokecate, starter nema, pri -10 se neda nastartovat.
>>
>> Dne 21.4.2011 9:33, Kuba Jan napsal(a):
>>> Mam podobne provedeni - jen na naftu. Vykon 3000W. Jinak to ma i 12V> tusim az 20A vinuti.Motor ma asi 280cm3 nebo tak nejak. Koupeno pred> casem od nejakeho chatare z Plzne. Chtel za to 2k, no nekupte to. Byl> v tom zniceny starter - pastorek vylezl do start kola a vypadalo to,> jako zadrene. Po vyndani starteru startovani na "snuru " OK.
>>> Vse funguje OK, je jediny problem je s prisernym kravalem, co ten> agregat dela. Puvodne jsem myslel, ze je neco s motorem, ale delaj to> vsechny ( i nove) - proste diesel. Spatne udelany tlumic a sani -> odtud nejvetsi hluk.
>>> Dalsi vec je, ze nejde nastartovat pod zatezi. Proste pokud je k tomu> pripojen halogen 1kW tak to nenatocim. Je treba naprazdno, az zablafe,> tak pripojit zatez. Nevim proc, odpor to pri startu neklade, spis> nejaka pojistka...
>>> Pokud bezi naprazdno a pripojim max zatez, trochu poklesnou otacky - v> zapeti se srovnaji a tento kratky pokles je doprovazen kourovym> efektem z vyfuku. Tzn nema to filt pevnych castic :-) a trochu to> smrdi no.....
>>> V mrazech perfektni strart na prvni zatahnuti, pokud je "horka" a> dlouho v provozu, nasledny start je malinko obtiznejsi - ale vetsinou> na 3 zatahnuti startuje.
>>> Jinak OK. Dokaze nepretrity chod, uz jsem testoval 30 hod> nepretrziteho chodu se zatezi 1800W Spotreba byla okolo 15 l za tu> dobu , coz je tak 0,5l/hod pri tomto zatizeni.
>>> Stejne mi papa firemni benzinova honda GX1200 ( 1kW el.) )
>>> JaKub
>>>
>>>
>>> Dne 21.4.2011 9:01, RV napsal(a):
>>>> Zeptam se, mate nekdo zkusenosti (pokud cinan neco takoveho dela) s>> nejakym takovym agregatem na naftu? Mam sice 4T Hondu, ale vzhledem k>> tomu, ze na lodi budu mit nadrz cca 150l pro motor a topeni tak se mi>> moc nelibi si tam zavadet jeste dalsi palivo.
>>>>
>>>> Predpokladam, ze ty naftove budou asi az od vetsich vykonu...me by>> naopak vyhovoval vykon co nejmensi cca kolem 1kW.
>>>>
>>>> Radek Vicek
>>>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list