[OT] Centrala z lidlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 21 09:48:00 CEST 2011

Hmm a je tam uvedena nejaka obchodni znacka? Co se tyka hluku tak ja
bych stejne asi vyfuk zavedl do vyfuku od motoru lodi - to je specialni
hadice s tremi tlumici - tim potrubim vyteka zaroven chladici voda z
motoru - ty tlumice pracuji na principu sifonu - probublava to. Sani by
bylo urcite take resitelne a i pro tu malou hondu planuju odpruzene loze.
Jedine co vidima jako problematicke je chlazeni - pokud to odhlucnim tak
se to zase nebude chladit.

Radek Vicek