Podivne chovanie AVR-GCC

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Duben 19 23:58:20 CEST 2011

Asi nepravdepodobne, ze by c::b pri jednom ulozeni editovaneho suboru
zmenil velkost pismena v nazve..
Skor som myslel na chybu IDE, ktore samo vytvara makefile, ale toto
teda nie je Vas pripad.. Napr. Eclipse pri pouziti AVR pluginu vytvara
makefile samo podla zoznamu suborov v projekte a podla nastavenych
options. Pouzivam, ale je fakt, ze s takouto chybou som sa nestretol.
Problem pri niektorom sposobe spustania make by mohol nastat v
pripade, ze niekde na HDD mate iny make, ktory je case sensitive - o
tom uz pisal wek. Napr. pri spustani z cmd sa mohlo stat, ze ste mali
nastaveny iny aktualny adresar a doslo k spusteniu ineho make, ktory
system nasiel ako prvy podla path. Alebo inac - IDE moze pred
spustenim externeho prikazu nastavit premenne environmentu (len pre
aktualne spustenie), v bat subore mozte mat SET PATH, alebo CD tiez
pre aktualne spustenie. Naopak ked make spustite "len tak" z cmd,
total commandera apod, pouzije sa path zo systemu..

Tolko moje prispevky nepravdepodobnych moznosti, co sa mohlo prihodit :-)

miro