Civka 120uH v 1210 kde koupit?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Duben 19 23:25:37 CEST 2011

Mate pravdu, bohuzel bez informacich o vlasnostech jadra nebo alespon o poctu zavitu u te 100 je to stejne jedno.
Bohuzel ani pod lupou se mi nepodarilo ani odhadnout pocet zavitů, chtelo by to nejaky stereoskop, ale ten bohuzel nemam.

J.