Podivne chovanie AVR-GCC

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Úterý Duben 19 20:49:35 CEST 2011

Neco takoveho se mi s AVR-GCC stalo take.
Hledal jsem, studoval navody na netu pro Make a nakonec to bylo ve velikosti
pismen.
A to prosim na WinXP. Uz je to dyl, ale matne si pamatuji ze se mi to taky
zjevilo "z niceho nic".
Od te doby si na to davam bacha, ale je to pekna pakarna, resit tohle na
systemu ktery neni case sens.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Stano" <stano.hw na gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 19. dubna 2011 16:13
Předmět: Re: Podivne chovanie AVR-GCC

Dakujem za snahu najst pricinu.
Medzivysledkami to nebolo, zacinal som s prazdnym projektom a
medzivysledky kompilacie mohli vznikut az nasledne. Takze prva
kompilacia ich istotne mat nemohla. Takisto sa nic neinstalovalo. Proste
po istej dobe si "len tak z nicoho" povedalo ze uz dost.
Pricinu (pravdepodobnu) uz poznam. Bolo to tou velkostou pismen. Po
oprave spominaneho jedneho pismena to funguje ako predtym.
Podivne na tom je preco to bez ziavnej priciny prestalo fungovat, ale to
uz asi nezistime...