Programovani pro win. mobile

Jaroslav Rybarik rybarik na xtech.sk
Úterý Duben 19 16:23:48 CEST 2011

Ja som pred par rokmi skusal fpc (free pascal compiler) s jeho vlastnym
IDE lazarus (podobne delphi) a tam sa da nastavit target PocketPC. Ale
binarky boli neskutocne velke. "Hello World" to kludne spravilo cez
500kB. Skusal som kedysi aj Microsofti C# (alebo C++ ?), ale naposledy
som si nevedel dat dokopy kombinaciu IDE, kniznic a emulatora, ktora by
vytvorila binarku pre ten target... Ale urcite to islo a binarky boli za
par kilo :)

Jaro