Re: EMC

amartinik2 na seznam.cz amartinik2 na seznam.cz
Pondělí Duben 18 22:22:17 CEST 2011

Stahnete si skripta  www (dot) uloz (dot) to/ 6506972 / emc-skripta (dot) pdf
Tam se dozvite, jak se navrhuje a jak se meri.
Vybaveni pro mereni bez radiove casti (odolnost proti elmag a vyzarovani) stoji cca 2M Kc,
radiova cast 5M Kc+
Ale radiove i jine EMC mereni Vam udelaji treba ve Vyskove do 10 KKc/mereni.

Pokud chcete vedet vic, napiste.

Ales Martinik