UPS APC - malem ohen

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 18 21:38:18 CEST 2011

Hmm nemyslim ze to je polohou. Podle me je sled udalosti takovy:

1) dojde k ztrate kaapcity baterie vlivem prebijeni (aktivni plocha se
zmensi)
2) tim se zvysi mnozstvi vyvijenych plynu a tlak uvnitr baterie
3) baterie se zacne nafukovat
4) tim se zacnou posouvat uvnitr elektrody a mustky
5) zkrat a retezova reakce (zacne to zhavit, pokud se tam dostane
sikovne vzduch tak to muze i kvuli vodiku buchnout)

libi se mi na te prvni fotce ze je stale online a kontrolka vymeny
baterie nesviti

--
S pozdravem
Radek Vicek