Motorizovane savle - princip

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Duben 18 17:59:12 CEST 2011

ja som zase vymienal pomerne casto tie hermeticke relatka ktore sa
prehrievali az zhoreli a hybridne zakaznicke zosilnovace :-)
Cele by to pri tom vyriesil jeden analogovy multiplexor a poriadny
operak okopirovany zo zapadu :-)