UPS APC - malem ohen

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 18 14:09:09 CEST 2011

Tak mi to nedalo a dosel jsem ji otevrit. Je to typ CS 650 uvedeny do
provozu v kvetnu 2006. Takze vydrzela skoro 5 let v podstate bez
prepnuti na baterii. Kolegovi tu zustala historicky i kdyz jsme uz na
centralni UPS a agregatu.

Po vetsim usili se nam podarilo baterii vyklepnout ven. Dokonale
vyplnila celou baterkovou sachtu a kde mohla tak se vyfoukla ven. Podle
vseho se nafoukla a pak doslo nekde k vnitrnimu zkratu v baterii coz
zpusobilo retezovou reakci.

I ted po 5 hodinach stale svitila ze je online. ;-)

Vecer poslu jeste dve fotky z mobilu.

Radek Vicek