UPS APC - malem ohen

aze azehw na volny.cz
Pondělí Duben 18 13:19:32 CEST 2011

Nevím jak teď, ale v minulosti měly UPS APC prachmizerné obvody nabíjejí.
Spíš přebíjení. Kdysi už to tady šlo. Měřil jsem příkony několika typů,
tuším 600W měla naprázdno trvale kolem 35W. Většina toho šla do baterie. U
250W UPS pro čerpadlo, která je trvale vypnutá, mám externí aku 17Ah a
nabíječku BKE JS25-13,8. Nabitý aku nebere skoro nic.
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 18, 2011 12:45 PM
Subject: Re: UPS APC - malem ohen

Původní zpráva ze dne 18.4.2011 od RV:

> Kolega me na stole nejakou malou UPS od APC (bohuzel uz nebudu
> schopen zjistit jakou). Dnes 30minut po prichodu do prace najednou
> cmoud, z bedynky zacaly "tect" plasty a ve finale jeste na stul
> elektrolyt. Navic to neslo vypnout.

Já jsem takhle podobně skončil s APC asi 1200 VA kdysi. Myslím, že
jsem to sem i psal. Naštěstí to nedošlo tak daleko, jenom se nafoukla
baterie, že pomalu ani nešla vyndat, a hřála jako prase, že to pálilo
jak čert, když jsem ji z toho tahal... ale nepřijít na to včas, tak
kdo ví, jak by to dopadlo.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601