OT: nefunguje internet

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Duben 17 09:26:18 CEST 2011

Tohle mají vyřešené notebooky od IBM/Lenovo utilitkou Access Connections,
jenom vyberete síť, pokud se vás rovnou nezeptá na to jestli je daná síť
důvěryhodná nebo veřejná a jede to. Jediný problém to má, když na wifi a na
LANu máte stejnou statickou IP, pak když změním LAN na WIFI ve stejné síti,
je hlucho. Pomůže udělat si dynamický profil, na ten přejít a pak na
statický.

Reboot ve vašem případě by měl pomoct, ne?

----- Původní zpráva -----
Od: J.Polivka
U jedné firmy se nám stávalo, že napoprvé jsme se s notesem přes wifi
připojili, pak jsme se připojili u firmy2 a při opětovném připojení u firmy1
to nešlo. Nepodařilo se mi to dát do chodivého stavu a ani technikovi, který
byl od firmy, která tam wifi zřídila. Připojení z mobilu přitom fungovalo
bez nastavování. Nakonec to ten technik vzdal s tím, že si mám přeinstalovat
windows (XP). Vzhledem k tomu, že nám to všem jinde chodilo tak jsem to
samozřejmě neudělal. Nepřišlo se na to čím to bylo. Bylo to u známější firmy
zabývající se dost síťařinou.
Jindra Polívka