OT: nefunguje internet

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Neděle Duben 17 07:11:22 CEST 2011

Tohle asi bude ten problém. K nám se občas dostaví notebook, který si
odmítá převzít nastavovací parametry z DHCP serveru. Při výpisu ipconfig
/all je vidět, že byl připojený kdesi, kde dostal přidělenou adresu na
více dní, třeba i týden. Někdy se chytne hned, někdy je třeba
restartovat, někdy se chytne při zadání ipconfig /renew a někdy se
chytne až po ipconfig /release a pak ipconfig /renew. Nějak mě v tom
chybí logika.

Napadá mě, že chování je ovlivněno tím, jestli se při připojení do sítě
notebook probírá ze spánku, nebo kompletně bootuje.

Pavel Krafčík