OT: digitalni osobni vaha

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Sobota Duben 16 22:09:16 CEST 2011

Hezky vecer, kvalitnejsi nevim, mam Hyundai OVET 101 B za petistovku,
hned po zakoupeni bylo potreba pomackat vodivou gumu k displeji, ale
jinak za ty penize funguje.
Mereni tuku, svalu atd. to ma a i kdyz nemam tuseni, nakolik jsou
vysledky absolutne presne, zda se mi vysledek mereni opakovatelny a
hodnota procent tuku a svalu se
meni podle toho, jak moc sportuju (pritom vazim +- porad svych 64 kil).

Ivos