gsm stolni telefon

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 15 22:01:27 CEST 2011

tohle máte hotové, mám pocit, že jsem to viděl levněji v nějakém eshopu (DX,
...)

http://shop.ebay.com/i.html?LH_BIN=1&LH_AvailTo=56&_kw=desktop+gsm+phone&_adv=1&_dmd=1&_ds=1&_fcid=56&_in_kw=1&_ipg=200&_localstpos=&_sop=15&_stpos=&gbr=1

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

2011/4/15 Stanislav Jurnecka <sjurnecka na volny.cz>:
> Potrebuji pro sveho otce se stareckou demenci gsm stolni telefon. Proste
> jen
> nahradu starého telefonu pro pevnou linku. Zadne další funkce. Existuje
> něco? Jablotron něco ma, ale je to plne funkci za strasny peníze.

O něčem bych věděl, ale budete potřebovat telefon na pevnou linku,
nějaký vhodný mobil, něco málo součástek okolo a taky to dá trochu
práce:

http://pavlik.webpark.cz/telefon/nemobil.html
http://pavlik.webpark.cz/telefon/nemobil_2005.html

Pokud je tam internet (asi ne), tak pak by šla použít VOIP brána a
jakýkoliv pevnolinkový telefon.