[OT:] Re: Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Duben 15 21:55:04 CEST 2011

IMHO pokud to beru optimisticky, staci, kdyz se rozpadne EU na soubor
statu vzajemne si konkurujicich - a pak takove kraviny nikoho ani
nenapadnou...
Spis se ale obavam, ze ziskaji prevahu kultury, ktere nelpi na detailech
jako zivot jednotlivce a pak se bude historie, probihajici ve vlnach,
opakovat. Ani nevim, jestli je to az tak spatne...