Zvednuti napeti u AT zdroje?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 15 18:50:03 CEST 2011

Urcite je tam ochrana proti prepatiu. Je vysoko pravdepodobne, ze sa
sleduje napatie na vsetkych vetvach. Kuknite si hadam najzakladnejsiu
stranku o fungovani zdroja :-)
http://www.pavouk.org/hw/atxps.html
Kedysi som si zdroj prerabal, v mojom boli odchyky voci uvedenej
scheme, mozno sa vam nieco hodi:
http://www.wmail.sk/~miroslav.sinko/ATXcharger/ATXcharger.html
Obvod ochran mam rozkresleny na poslednom rucne kreslenom obrazku.
Ked nic ine, dole mam uvedeny link na jednu prinosnu rusku stranku so schemami

miro