Re: Cu drat na vinuti s vyssi tepelnou odolnosti

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pátek Duben 15 16:55:29 CEST 2011

Zdravim,

diky vsem za odpovedi, zatim se mi libi ten ceramawire, maji male
prumery. Poradim se s kolegou, ktery to ma na starosti a uvidime s
jakou se vytasi cenovou nabidkou... tusim, ze ta uz tak hezka
nebude..:-)

Jedna se o navijeni na kostricky z PEEK GF30, MACORu, Shapalu,
BNP-2, v toroidni kostricce je teprve vlozen pasek magn. materialu.
Naviji se typicky 1 homogenni vrstva (zavit vedle zavitu) + jeste
jedno ridsi vinuti na nej..   jsou to stovky zavitu.

Diky
P.