Kindle DX

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 15 16:25:37 CEST 2011

Ano, taky mám pomalejší chápání mluvené řeči, takže si je proženu
zpomalovačem a zpomalím je o třetinu. Kdysi dávno jsem si je nechával číst
syntezátor taky jsem ho měl pěkně pomalu, oproti normální řeči.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

No pokud je dobra knizka tak se na kazdou chvili tesite... ;-)
Momentalne sjizdim Umberta Eca - Jmeno ruze.

Co se tyka nactenych knih tak jsem tomu neprisel na chut (hlavne z toho
nic nevim). Pokud je to neco narocnejsiho tak to proste v nactene verzi
nestiham. Treba zrovna ten Eco je presne ten pripad. Tam proste musite
premyslet a chapat, coz obnasi si treba neco precist opakovane. Kolikrat
si i jeste nektere veci zjistuju na netu - ty jeho knizky jsou
prospikovany latinou a je vcelku dulezite jim rozumet a chapat
souvztaznosti. Treba u knihy Foucaultovo kyvadlo od uvedeneho autora je
to vyslovene prace s textem. ;-)