Cu drat na vinuti s vyssi tepelnou odolnosti

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 15 15:08:31 CEST 2011

Zdravím,

> Jaké výhody by ten písek měl přinášet?
>
> První co mě po přečtení napadlo, bylo, jak se tam asi zajistí udržení
> souososti při manipulaci? A hned mě napadlo známé řešení - keramická
> kolečka v přiměřených rozestupech - jenže na co by tam pak byl ještě ten
> písek?

No jednak bude mít jinou permitivitu než vzduch, taže takový kabel bude mít
úplně jiné vlastnosti (impedanci apod.) a dále bude patrně podstatně odolnější
proti průrazu a výboji, což v obvodech kolem LHC rozhodně není na závadu :-).

Zdraví Pavel