Kindle DX

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 15 13:20:11 CEST 2011

Spis si myslim, ze jsou male prodeje a Amazon testuje co jsou lidi
ochotny za to dat.

Osobne bych ji nechtel ani v pripade ze by stala to same co ten malej.
Nedokazu si predstavit, ze to sebou nekam taham. Takhle ji mam vsude
sebou a nejvic toho prectu kdyz ruzne nekde cekam. Mel jsem strach ze ta
mala bude mit malej displej (hodne strankovani), ale je to naprosto v
pohode. Predevcirem mi na ni prisel futral z DX za 10USD a ted uz se to
drzi jak bezna knizka.

Radek Vicek