Cu drat na vinuti s vyssi tepelnou odolnosti

Pátek Duben 15 13:12:50 CEST 2011

No nevím - probudila se ve mě duše elektrotechnologa (ten obor jsem
studoval). Při teplotě 300 st.C měď už dost rychle oxiduje, ta izolace
by musela být hermetická a nepustit tam kyslík. Otázka je, jak moc ta
měď při téhle teplotě mění krystalickou strukturu. Pokud je to snímací
cívka a nejde vám tolik o odpor, asi bych sáhnul po nějaké odporové
slitině. Jejich teplotní odolnost je mnohem vyšší.
Anděl