Nejvykonnejsi usporna zarivka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Duben 14 22:35:39 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 14.4.2011 od Petr Simek:

> No ja to zas nemyslel tak uplne vazne :-) I kdyz ted kdyz si PZ
> rozbil svuj fototojanek, tak by to treba mohl vyzkouset :-)

Ale, ani mi nemluv, už jsem něco málo dokoupil a nevím, nevím, asi
budu kupovat zase něco jiného. Jako takhle, já jsem ty velké úsporky
měl čtyři. Jedna zařvala někdy před rokem nebo dvěma, další dvě teď v
pátek. Tak mi jedna zbyla.

Ale problém těchto lamp je v tom, že jsou velké jako kráva a moc
náchylné, musí se s nimi dost opatrně. Takže jsem teď koupil nějaké
halogenky s tím, že to holt přenastavím teplotu barev, ale ještě pořád
přemýšlím, jestli spíš ty halogenky nepůjdou do garáže a zase
nepořídím něco úsporného. Přeci jen žhavit třeba 1,5 kW světly, to je
mimo spotřeby také docela vedro.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601