Nejvykonnejsi usporna zarivka

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 17:55:06 CEST 2011

Ja ted maloval vecer u linearnich zarivek 2x36W a teda nic moc svetlo...
Spis teda moc ostre, barevne divne a samy stin. Priste zajdu do garaze a
vezmu 500W ekoteroristicky halogenovy reflektor nebo i 2, aspon mi
nebude zima a bude to lip schnout :-P