Cim merit spotrebu spinanych zdroju

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 15:54:52 CEST 2011

To bude myslim docela problem, aspon tedy takovy pristroj urcite nebude
levny...
Akorat me napada sehnat v muzeu elektromechanicky Wattmetr, to je
pristroj, ktery me vzdycky fascinoval - 2 civky v sobe, jak proste ;-)

>>> MG