*SPAM* Re: HP server a problémy s real-time

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 14 13:24:36 CEST 2011

Zdravim,
  timto jsem se take zabyval. Puvodne na serveru byl zapnut ACPI CPU Power
Management a CPU usinal az do C3. Nicmene, pokud bezela napr. ta diagnosticka
rutinka, bylo krasne videt, ze minimalne jedno jadro, ktere bezelo tu rutinku,
usinalo do max. C1, nebot na hlubsi usnuti nemelo dost casu. V zaveru uz jsem
hlubsi sleep nez C1 (coz je vlastne instrukce HLT) zakazal, ale taky se to
na tom nikterak neprojevilo.
  Zdravi Pavel.