Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Čtvrtek Duben 14 12:17:33 CEST 2011

Jeden DX balicek na me celka na poste, na oznameni neni nic o tom, ze
by chteli nejake prachy (na ceste jsou dva, jeden za $8, druhy cca
$22, nevim, ktery to je)

Jina vec mi prisla DHL (cinan se nejak zasekl, objednane pred pulkou
brezna), neco pres $100. Podle trackingu minulou stredu zacala
Clearance delay a nic. V pondeli mi od cinana prislo, ze je mam
kontaktovat, tak jsem kontaktoval, poslal papiry a dneska dorazilo s
poplatkem 855. Takze usuzuju, ze je v tom nejaky poplatek schovany (na
prilozenem dokladu je, ze papiry poslou, az jim je da celnice) - cca
400-450 manipulacni poplatek, vice nez tyden zdrzeni...

KR