Re: HP server a problémy s real-time

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 14 10:05:28 CEST 2011

Zdravím

Měl jsem v ruce DL120 před cca 2 roky a měl na ní běžet linux s vmware serverem s Win XP ve virtualu. Výkon a odezva byla naprosto tragická. Server se utápěl v IO operacích. Propustnost byla tragická - na mém postarším NB to bylo o třídu lepší.
Zkusím Váš program spustit na tomto stroji (ten virtuál už tam není, dělá to jen firewall), dále mám zde nachystanou další DL120 pro další firewall (úplně nová).

Pak pošlu výsledky.

PZ