EMC

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Duben 14 08:49:01 CEST 2011

Jak se vlastně měří EMC?

Martin Záruba

  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Thursday, April 14, 2011 8:33 AM
  Subject: Re: cim spinat impulz 2,5KV 400A

  Ak mam byt uprimny, to co som robil boli mesiace merania a skusania. Nebyt konstrukcie roznych zatazi, vysokonapatovych sond a inych pripravkov spolu s osciloskopickymi meraniami, asi by sa to nikdy nepodarilo. Bola to velmi zaujimava praca, pretoze som na nej videl vsetko, co som kedysi studoval. Vlastnosti suciastok, vlastnosti plosakov, celkovo to bol mix vysokonapatovej techniky a EMC. Musim ale povedat, ze moje vedomosti z EMC mi velmi pomohli. No nic nebudem Vas uz zatazovat blabolami a zelam Vam pevne nervy a vela ciastkovych uspechov.

  A.