OT prosim doporucte USB disk

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 13 19:14:01 CEST 2011

> Napadá mne: ntfs-3g

Přesně tak. Na PC nebo notebooku (dual boot) ntfs-3g běžně používám už
léta (je automatickou součástí snad všech běžných distribucí) a NTFS
partition je zcela transparentní jak pro čtení, tak pro zápis. Jde ale
samozřejmě o interní, nebo USB HDD.

U routeru je potíž v tom, že z možných firmware pro Asus router Oleg fw
téměř jistě ntfs-3g nepodporuje (neobsahuje) a u OpenWRT to nevím.

Řešením je použít na routeru FAT32 HDD (ano, nenacpete si tam třeba
filmy - obvykle přes 4GB, já to nedělám a nepotřebuju), nebo nějaký
linuxový formát (ext3 apod.) - tam 4GB omezení není. Nevím ale, jak s
linuxovým HDD bude spolupracovat Samba ve firmware - nezkoušel jsem.

Update 1: tady http://wl500g.info/showthread.php?t=9099 to ovšem kdosi
doporučuje.

Update 2: no a např. tady http://code.google.com/p/wl500g/downloads/list
je zase k nalezení jakási binární verze ntfs-3g pro Oleg fw (dle
hlavičky stránky) - tak to třeba nakonec někdo řešil, kdoví.

---
Jirka