Network Card with Bypass

Martin Patka hwmp na semily.net
Středa Duben 13 18:56:18 CEST 2011

Zdravim,

a ten server jiz mate ? Pokud ne, zkuste se podivat na servery
Nexcom, ty maji uz porty vceten bypassu vestavene - konkretne my
mame modely NSA 1088 a ten ma 2x2 ethernety/2x bypass + 4x SFP a
staly tenkrat bez pameti a CPU neco pres 35.000,-  Sice jsem tenhle
typ uz ted v nabidce nenasel, ale maji tam novejsi modely, treba 1083 a
ten ma dokonce tri pary bypass-portu.

Dokonce meli (nevim zda jeste stale maji) nejake zastoupeni v cesku,
tusim to byla nejaka firma v Hradci, ale nazev firmy si uz nepamatuji...

Ten bypass je aktivni v pripade vypnuti celeho serveru, ale dodavaji
k tem ethernetum i nejake drivery pro WIN - co ty umi, to nevim, neb
na tom provozujeme linux / mikrotik.

zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator