prenos energie

pm konference na komfi.cz
Středa Duben 13 14:53:20 CEST 2011

  zkusim trosku polevit z parametru a doplnit dotaz

jaka energie se asi prenasi pri cteni RFID cipu ?  jestli jsem to dobre
pochopil tak antenkou se nejprve nabije nejaka kapacita a z te se uzivi
jedno odeslani  unikatniho kodu

ja mam stejny pripad jen misto kodu potrebuju zmerit teplotu a odeslat
pak muze jednocip par vterin odpocivat bez napajeni a vysilac muze
nabijet kondenzator

myslite ze je to realizovatelne v domacich podminkach bez nejake hi-tech
technologie ?