Kabely pro velke proudy Re: Spinany zdroj

Středa Duben 13 12:31:29 CEST 2011

Zvazil bych pouziti pouziti hliniku, at jiz v podobe nejakeho
brutalniho izolovaneho kabelu nebo AAC lana (to co CEZ taha po
sloupech) zastrceneho v plastove trubce. Pri trose kontaktu u
rozvodaku by nemel byt problem sehnat 4m kusy jako odrezky za flasku
nebo cenu Al ve sberne. Zni to mozna silene, ale za par supu se
dostanete na pruzery 300-800mm2 , na konec nalisujete oka a mate
brutalni paterni rozvod :-)

Martin