Kabely pro velke proudy Re: Spinany zdroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 13 12:21:27 CEST 2011

 13.4.2011, 12:14:28

Ale jiste. 6A / mm2 je hrubej nastrel, kdyz nekdo v terenu nechce nebo
neumi pocitat. Pokud dojde na vypocty, tak se casto dostanete na vetsi
prurezy. Nicmene, dle meho pocitani, 10mm2, 10m, 50A bude topit 44W

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz