Kabely pro velke proudy Re: Spinany zdroj

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Duben 13 11:49:25 CEST 2011

Tomu snad odpovida 8-10mm v prumeru a to se IMHO pouziva u aut i v
pripade, ze je baterka vedle motoru... K zesilovaci v kufru mam dokonce
prumer zily tak 2cm ale to uz je kvuli HighEnd, to je jasny ;-)
Mimochodem, ten 10mm drat od baterky na zem se mi jednou za jizdy
prepalil a horel s dalsimi kabely, hasil jsem to flaskou kofoly, to bylo
o fous :-)