Kabely pro velke proudy Re: Spinany zdroj

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 13 11:33:24 CEST 2011

no proto jsem psal, ze o nich neuvazuju

potrebuji dotahnout tech cca 4-5m ze dvou zdroju 230V/27A, ktere budou
na zadi lodi zhruba doprostred do hlavniho rozvadece a nakonektovat je
na merici desku s HAL snimacema - predpokladal jsem ze to napojim pres
ocko a na DPS prisroubuju - dal uz se to rozdeli na mene namahane svazky

je to na palici - ty zdroje by mohly byt klidne v tom rozvadeci a
privedeno 230V, ale to bych zase neprosel technickou - protoze to uz se
pocita jako rozvod 230V na palube a je na to treba dokladat kazde dva
roky revizi a to ne revizi od bezneho revizaka, ale nejakeho s lodnim
atestem!!! takze je tolerovana zasuvka 230V pro privod na lod a hned v
blizkosti teto zasuvky konverze na bezpecne napeti

privody od baterii uz budou relativne kratke do 2m

Radek Vicek