Re: anténa na WiFi z DX

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Duben 13 08:52:20 CEST 2011

Vlastní anténa to mít může, je to 4násobný kolineár, ale jak už psali
jiní, co získáte na anténě ztratíte na kabelu.
Je ještě potřeba si uvědomit, že kolineár má placatou vyzařovací
charakteristiku (hlavní lalok). Tzn. anténa musí být orientovanaá
kolmo na požadovaný směr.

Všimli jste si jak všichni uvádějí zisk antény v dBi a ne v dBd?
Pro marketing se ty 2dB zatracené hodí.

Termit