Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 13 08:09:32 CEST 2011

No tak ja nejsem odbornik, ale prijde mi ze veskera ochrana proti vode
je ten sikmej "pesunk" odhadem 5-6m vysokej. Potom uz vidim jen
zabradli. To ostatne odpovida tomu co psali, ze to meli na 6m vlnu.
Jenze tohle plati pro statickou hladinu - i kdyby ta vlna byla 6m tak to
maji vsechno uvnitr. :-( Rekl bych ochrana proti vode z more je dle meho
totalni nula.

Kdyz se kouknu na koryto Vltavy v CB (ted prutok tak 15m^3/s) tak to
koryto je vysoke dvojnasobne.

Radek Vicek